Oferty pracy

Aplikuj i pokaż na co Cię stać!

Chcesz stać się członkiem naszego zespołu? Nic prostszego, aplikuj na jedno z poniższych stanowisk. Jeśli będziesz najlepszy zaoferujemy Ci pracę pełną wyzwań, w której będziesz mógł wykazać się swoim doświadczeniem i umiejętnościami. Zapewnimy Ci zestaw szkoleń, dzięki którym zdobędziesz nową wiedzę i rozwiniesz swoje dotychczasowe umiejętności.

 



Paweł Jurek
wicedyrektor
ds. rozwoju

Gramy w grę dla dużych graczy, więc jeśli nie lubisz grzać ławy na pewno odnajdziesz się w moim zespole jako...

Key Account Manager ESET (nr referencyjny DGA-KAM-LO-PO-08-2016)

Miejsce pracy: Łódź, Poznań (okolice) – Region Północno-Zachodni

ESET to numer jeden w branży wśród płatnych rozwiązań antywirusowych w Polsce zarówno na rynku klientów prywatnych jaki i na rynku rozwiązań dla biznesu. To również jeden z pięciu największych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa na świecie. DAGMA wprowadziła rozwiązania ESET do Polski w roku 2001 i do dzisiaj odpowiada za strategię sprzedażową i marketingową na rynku polskim reprezentując producenta. Żeby wzmocnić swoją pozycję w segmencie klientów korporacyjnych producent zaprojektował zupełnie nową architekturę swoich rozwiązań. Sprawdziliśmy to. Już wiemy, że mamy produkt odpowiedni dla największych. Dlatego rozwijamy tworzymy nową strategię powiększenia naszych udziałów w rynku największego biznesu w Polsce. Spróbuj z nami!

Jako Key Account Manager ESET będziesz odpowiadać za:

  • sprzedaż rozwiązań ESET do wydzielonego segmentu największych firm w Polsce,
  • zrozumienie potrzeb klientów korporacyjnych i dobór właściwego rozwiązania,
  • merytoryczne wsparcie projektów prowadzonych przez resellerów ESET.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT w sektorze dużych firm,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych,
  • ambicji i chęci uczenia się,
  • samodzielności i pomysłu na rozwój własnych kompetencji,
  • umiejętności współpracy z zespołem handlowym,
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • profesjonalnego podejścia do wykonywanych obowiązków.

Oferujemy:

  • pracę zdalną (home office) połączoną z wizytami u klientów w swoim regionie,
  • zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę,
  • wynagrodzenie w formie podstawy i premii uzależnionej od wyników sprzedaży,
  • pełne przeszkolenie produktowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego w wybranym przez Ciebie zakresie,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),
  • pakiet socjalny, w tym m.in.:
    • prywatna opieka medyczna
    • wczasy pod gruszą
    • wyjazdy integracyjne finansowane w 100% przez DAGMA
    • bezpłatne lekcje języka angielskiego
    • karta sportowa OK System
  • atmosferę, która nigdy nie pozwoli Ci myśleć o pracy jak o niemiłym obowiązku.

Oferty z aktualnym zdjęciem prosimy przesyłać na adres rekrutacja@dagma.pl.

W temacie maila prosimy o wpisanie imienia i nazwiska kandydata oraz numeru referencyjnego stanowiska.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).


Ścieżka rekrutacyjna na to stanowisko wygląda następująco:

 

DAGMA

 

Do góry

Key Account Manager ESET (nr referencyjny DGA-KAM-WAW-08-2016)

Miejsce pracy: Warszawa (okolice) – Region Centralny

ESET to numer jeden w branży wśród płatnych rozwiązań antywirusowych w Polsce zarówno na rynku klientów prywatnych jaki i na rynku rozwiązań dla biznesu. To również jeden z pięciu największych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa na świecie. DAGMA wprowadziła rozwiązania ESET do Polski w roku 2001 i do dzisiaj odpowiada za strategię sprzedażową i marketingową na rynku polskim reprezentując producenta. Żeby wzmocnić swoją pozycję w segmencie klientów korporacyjnych producent zaprojektował zupełnie nową architekturę swoich rozwiązań. Sprawdziliśmy to. Już wiemy, że mamy produkt odpowiedni dla największych. Dlatego rozwijamy tworzymy nową strategię powiększenia naszych udziałów w rynku największego biznesu w Polsce. Spróbuj z nami!

Jako Key Account Manager ESET będziesz odpowiadać za:

  • sprzedaż rozwiązań ESET do wydzielonego segmentu największych firm w Polsce,
  • zrozumienie potrzeb klientów korporacyjnych i dobór właściwego rozwiązania,
  • merytoryczne wsparcie projektów prowadzonych przez resellerów ESET.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT w sektorze dużych firm,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych,
  • ambicji i chęci uczenia się,
  • samodzielności i pomysłu na rozwój własnych kompetencji,
  • umiejętności współpracy z zespołem handlowym,
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • profesjonalnego podejścia do wykonywanych obowiązków.

Oferujemy:

  • pracę zdalną (home office) połączoną z wizytami u klientów w swoim regionie,
  • zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę,
  • wynagrodzenie w formie podstawy i premii uzależnionej od wyników sprzedaży,
  • pełne przeszkolenie produktowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego w wybranym przez Ciebie zakresie,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),
  • pakiet socjalny, w tym m.in.:
    • prywatna opieka medyczna
    • wczasy pod gruszą
    • wyjazdy integracyjne finansowane w 100% przez DAGMA
    • bezpłatne lekcje języka angielskiego
    • karta sportowa OK System
  • atmosferę, która nigdy nie pozwoli Ci myśleć o pracy jak o niemiłym obowiązku.

Oferty z aktualnym zdjęciem prosimy przesyłać na adres rekrutacja@dagma.pl.

W temacie maila prosimy o wpisanie imienia i nazwiska kandydata oraz numeru referencyjnego stanowiska.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).


Ścieżka rekrutacyjna na to stanowisko wygląda następująco:

 

DAGMA

 

Do góry

Product Manager (nr referencyjny DGA-PM-08-2016)

DAGMA to ogólnopolski dostawca rozwiązań bezpieczeństwa IT, realizujący strategie sprzedaży i marketingu dla produktów obecnych w swoim portfolio. Obecnie poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać za zarządzanie jednym z takich produktów. Jeśli zatem uważasz, że posiadasz zdolności menedżerskie, umiejętność analizy i wyciągania trafnych wniosków i wreszcie potrafisz doprowadzać rozpoczęte zadania do końca z sukcesem – zgłoś się do nas! Szukam kogoś takiego jak Ty!

Jako Product Manager będziesz odpowiedzialny/a między innymi za:

  • rozwój sprzedaży prowadzonego produktu we współpracy z działem handlowym i siecią partnerów,
  • szkolenie handlowców i wspieranie ich w zakresie sprzedaży prowadzonego produktu,
  • pozyskiwanie, motywowanie i szkolenie partnerów handlowych,
  • prezentowanie produktu podczas seminariów oraz spotkań z klientami i partnerami,
  • prowadzenie projektów związanych ze sprzedażą prowadzonego produktu,
  • kreowanie wizerunku rozwiązań z oferty DAGMA na polskim rynku we współpracy z działem marketingu,
  • kontakty z dostawcą.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w zarządzaniu produktem lub w sprzedaży rozwiązań dla firm, niekoniecznie w branży IT,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • komunikatywności,
  • łatwości uczenia się i rozumienia zagadnień technicznych,
  • podstawowej wiedzy z dziedziny informatyki,
  • samodzielności i determinacji w dążeniu do celu.

Oferujemy:

  • pracę na pełen etat w Dziale Rozwoju Biznesu w biurze w Katowicach i równocześnie w międzynarodowym środowisku w kontakcie z producentem,
  • wynagrodzenie w formie podstawy i premii uzależnionej od wyników sprzedaży,
  • pełne przeszkolenie produktowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego w wybranym przez Ciebie zakresie,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),
  • pakiet socjalny, w tym m.in.:
    • prywatna opieka medyczna
    • wczasy pod gruszą
    • wyjazdy integracyjne finansowane w 100% przez DAGMA
    • bezpłatne lekcje języka angielskiego
    • karta sportowa OK System
  • atmosferę, która nigdy nie pozwoli Ci myśleć o pracy jak o niemiłym obowiązku.

Oferty z aktualnym zdjęciem prosimy przesyłać na adres rekrutacja@dagma.pl.

W temacie maila prosimy o wpisanie imienia i nazwiska kandydata oraz numeru referencyjnego stanowiska.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).


Ścieżka rekrutacyjna na to stanowisko wygląda następująco:

 

DAGMA

 

Do góry



Łukasz Robak
kierownik działu
handlowego

Szukam osoby samodzielnej, wytrwałej i konsekwentnej, dlatego zapraszam Cię do swojego zespołu jako...

Specjalista ds. handlowych (nr referencyjny DGA-H-10-2015)

Szukasz dobrej pracy w stabilnej i innowacyjnej firmie? Masz dość obietnic bez pokrycia? Radzisz sobie bez ciągłej kontroli? Kontakt z ludźmi to dla Ciebie przyjemność? Czujesz, że handel to coś dla Ciebie? To świetnie – właśnie Ciebie szukamy!

Jako specjalista ds. handlowych będziesz odpowiadać za:

  • pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych i obsługę dotychczasowych
  • zrozumienie ich potrzeb i wybór właściwego rozwiązania z naszej oferty
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • rozbudowę sieci partnerów handlowych
  • strategię rozwoju współpracy z partnerami
  • obserwację działań konkurencji i branżowych trendów

Oczekujemy od Ciebie:

  • umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
  • ambicji i chęci uczenia się
  • samodzielności i pomysłu na rozwój własnych kompetencji
  • głowy pełnej pomysłów i asertywności w ich wyrażaniu
  • zdolności pracy w zespole
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • profesjonalnego podejścia do wykonywanych obowiązków

Uwaga! Nie wymagamy zaawansowanej wiedzy informatycznej!

Oferujemy:

  • stabilną pracę na pełen etat w dziale sprzedaży w biurze w Katowicach - wyjazdy zdarzają się sporadycznie
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa i premia uzależniona od wielkości Twojej sprzedaży)
  • szkolenia produktowe i dotyczące branży bezpieczeństwa IT
  • pakiet socjalny, w tym m.in.:
    • prywatna opieka medyczna
    • wczasy pod gruszą
    • wyjazdy integracyjne finansowane w 100% przez DAGMA
    • bezpłatne lekcje języka angielskiego
    • karta sportowa OK System
  • pracę w nowoczesnych i klimatyzowanych wnętrzach budynku zlokalizowanym na osiedlu Bażantowo
  • miejsca parkingowe dla pracowników firmy
  • niepowtarzalną atmosferę, która nigdy nie pozwoli Ci myśleć o pracy jak o niemiłym obowiązku

Oferty z aktualnym zdjęciem kandydata prosimy przesyłać na adres rekrutacja@dagma.pl.

W temacie maila prosimy o wpisanie imienia i nazwiska kandydata oraz numeru referencyjnego stanowiska.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).


Ścieżka rekrutacyjna na to stanowisko wygląda następująco:

 

DAGMA

 

Do góry



Iwona Koźlik
kierownik działu
technicznego

Myślisz szybko czy logicznie? Jeśli na oba te sposoby, to czeka na Ciebie miejsce w moim zespole jako...

Konsultant ds. wsparcia technicznego (nr referencyjny DGA-KWT-09-2016)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę.

Ponadto do obowiązków pracownika będzie należało:

  • przekazywanie informacji dotyczących obsługi technicznej klienta, do działu handlowego i technicznego
  • rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego
  • konsultowanie problemów z drugą i trzecią linią wsparcia technicznego
  • pomoc przy typowych problemach, występujących z produktami znajdującymi się w ofercie firmy

Oczekujemy od Ciebie:

  • wiedzy z zakresu obsługi komputera
  • podstawowej znajomości systemów z rodziny Windows
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • łatwości uczenia się
  • komunikatywności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • stabilną pracę na pełen etat w Dziale Wsparcia Technicznego w biurze w Katowicach
  • stabilny poziom wynagrodzenia
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • szkolenia produktowe i dotyczące branży bezpieczeństwa IT
  • pakiet socjalny, w tym m.in.:
    • prywatna opieka medyczna
    • wczasy pod gruszą
    • wyjazdy integracyjne finansowane w 100% przez DAGMA
    • bezpłatne lekcje języka angielskiego
    • karta sportowa OK System
  • pracę w nowoczesnych i klimatyzowanych wnętrzach budynku zlokalizowanym na osiedlu Bażantowo
  • miejsca parkingowe dla pracowników firmy
  • niepowtarzalną atmosferę, która nigdy nie pozwoli Ci myśleć o pracy jak o niemiłym obowiązku

Oferty z aktualnym zdjęciem kandydata prosimy przesyłać na adres rekrutacja@dagma.pl.

W temacie maila prosimy o wpisanie imienia i nazwiska kandydata oraz numeru referencyjnego stanowiska.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).


Ścieżka rekrutacyjna na to stanowisko wygląda następująco:

 

DAGMA

 

Do góry

Starszy Specjalista ds. Technicznych (nr referencyjny DGA-SST-09-2016)

Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie m.in.:

  • udzielanie wsparcia technicznego dla istniejących i potencjalnych Klientów firmy DAGMA
  • prowadzenie wdrożeń oferowanych rozwiązań
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji z produktów z naszego portfolio
  • współpraca z pozostałymi działami firmy m.in. działem handlowym i marketingiem

Oczekujemy od Ciebie:

  • dobrej wiedzy z zakresu konfiguracji i zabezpieczenia sieci komputerowych LAN/WAN
  • dobrej znajomości systemów Linux oraz Windows
  • dobrej praktycznej znajomości języka angielskiego
  • chęci i łatwości uczenia się
  • bardzo dobrej komunikatywności i umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • stabilną pracę na pełen etat w Dziale Wsparcia Technicznego w biurze w Katowicach
  • stabilny poziom wynagrodzenia
  • możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • szkolenia produktowe i dotyczące branży bezpieczeństwa IT
  • pakiet socjalny, w tym m.in.:
    • prywatna opieka medyczna
    • wczasy pod gruszą
    • wyjazdy integracyjne finansowane w 100% przez DAGMA
    • bezpłatne lekcje języka angielskiego
    • karta sportowa OK System
  • pracę w nowoczesnych i klimatyzowanych wnętrzach budynku zlokalizowanym na osiedlu Bażantowo
  • miejsca parkingowe dla pracowników firmy
  • niepowtarzalną atmosferę, która nigdy nie pozwoli Ci myśleć o pracy jak o niemiłym obowiązku

Oferty z aktualnym zdjęciem kandydata prosimy przesyłać na adres rekrutacja@dagma.pl.

W temacie maila prosimy o wpisanie imienia i nazwiska kandydata oraz numeru referencyjnego stanowiska.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922).


Ścieżka rekrutacyjna na to stanowisko wygląda następująco:

 

DAGMA

 

Do góry

Szybki kontakt

32 259 11 00

Pomoc techniczna

32 259 11 88

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o
naszych produktach, podaj swój adres email: