Dział Pomocy Technicznej DAGMA
W przypadku problemów technicznych, jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze od 8:00 do 17:00.

eKonferencje
Organizujemy zdalne, w pełni interaktywne spotkania online, podczas których prezentujemy rozwiązania z naszej oferty. Podczas eKonferencji będziesz miał możliwość na żywo porozmawiać z naszym product managerem i inżynierem, od których dowiesz się jak działa dany produkt.
Dowiedz się więcej

Poznaj opinie naszych klientów
o Dziale Pomocy Technicznej DAGMA
Instaluję produkty ESET u moich klientów. Jeśli coś idzie nie tak, jak dzisiaj, wiem że bez problemu można zadzwonić i wyjaśnić problem. Obsługa na 5+. Nic nie zmieniać!
Adam Ignatowicz
Był to mój pierwszy, ale bardzo ciepło zapamiętany kontakt. Znacznie bardziej skuteczny niż próby rozwiązania problemu "wśród znajomych króliczka".
Jerzy Gluziński
Otrzymałam e-mail z instruktażem postępowania, następnie pracownik przeprowadził mnie, instruując na bieżąco przez telefon. Jeśli zaistnieje potrzeba chętnie ponownie skorzystam z fachowej pomocy.
Anna Klohs