Western Digital Corp. wycofuje z globalnej sprzedaży rozwiązania do sieciowego backupu danych WD Arkeia.
Tym samym, niemożliwym staje się składanie nowych zamówień na rozwiązania WD Arkeia.
Producent zapewnia utrzymanie opieki serwisowej (support techniczny i gwarancja) nad istniejącymi klientami do grudnia 2019 roku.
Istniejący klienci mogą rozszerzać funkcjonalność posiadanego rozwiązania oraz przedłużać opiekę serwisową składając
zamówienia do grudnia 2016 roku.
Dystrybutor rozwiązań WD Arkeia w Polsce, firma DAGMA Sp. z o.o., utrzyma wsparcie techniczne dla istniejących
klientów na dotychczas obowiązujących warunkach w ramach czasowych zapewnionych przez producenta.
AKTUALIZACJA z dn. 31.12.2018 r.
UWAGA! Jak wskazano powyżej firma Western Digital Corp. ogłosiła w 2015 roku zakończenie rozwijania rozwiązań do sieciowego backupu danych linii ARKEIA. Mimo to, zadeklarowała wówczas dalsze świadczenie usług wsparcia serwisowego dla wszystkich klientów posiadających rozwiązania WD Arkeia do końca 2019 roku. Niestety, z nieznanych nam dotąd przyczyn, od grudnia 2018 roku firma Western Digital Corp. złamała składane uprzednio deklaracje i zaprzestała udzielać wsparcia serwisowego, a w tym jakichkolwiek odpowiedzi na pytania dotyczące problemów klientów korzystających z rozwiązań WD Arkeia.
Firma WD wyłączyła również fora wsparcia technicznego, z których korzystaliśmy i przestała odpowiadać na jakąkolwiek komunikację e-mailową. Telefony podawane jako numery wsparcia technicznego dla produktów Arkeia zostały wyłączone, mimo informacji podanej na stronie internetowej, jakoby serwis był świadczony normalnie (https://support.wdc.com/arkeia/supportphone.aspx). Nasi inżynierowie podejmują aktualnie wszelkie możliwe próby komunikacji z dostawcą, niestety jak dotąd bezskutecznie. Skierowane przez nas zgłoszenia przez za pomocą formularza kontaktowego również spotkały się z brakiem odzewu ze strony producenta. Zarówno dokumentacja, dotychczasowa wewnętrzna baza wiedzy jak i system, z którego możliwe było pobranie instalatorów są nieaktywne, w związku z czym zupełnie zablokowano nam możliwość udzielania Państwu dalszego wsparcia technicznego.
Jednocześnie zapewniamy, że ze swej strony dokładamy wszelkich niezbędnych starań, aby ustalić przyczyny odmowy dalszej współpracy ze strony producenta. Klientów, którzy natrafili na problemy w korzystaniu z rozwiązań WD ARKEIA prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym, aby ustalić dalsze kroki.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub informacji odnośnie rozwiązań WD Arkeia, skontaktuj się z nami:
Dział Pomocy Technicznej DAGMA
tel. 32 793 11 88
tel. 32 259 11 88
[email protected]
Nadal szukasz backupu? Sprawdź rozwiązania z naszego portfolio!
|
|